سرود میلاد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
سرود میلاد
نوشته شده در یک شنبه 2 تير 1392
بازدید : 661
نویسنده : TAKPAR

 بزنید آب و جارو،كه اومده دلدارم از راه
مثل عصرای جمعه،گریه می‌كنم نا خودآگاه
یه طاق نصرت بزنید، كه دلبر از راه اومده
تو كوچه‌ها جار بزنید، بقیه الله اومده
می‌كشه، من و تیغ ابروهاش
می‌كشه، من و ناز اون نیگاش
می‌كشه، من و خال رو لباش

به امیدی نشستم، یه گوشه میخونه امشب
به خدا قانع هستم، به یه ته پیمونه امشب
دلم یه كربلا می‌خواد، خوب از دلم خبر داری
چشمام و می‌بینی آقا، اگه پاهات و برداری
میگیرم،بهونه كربلا
من شدم، دیوونه كربلا
بر دلم، نشونه كربلا

امیر حسین الفت




:: موضوعات مرتبط: ﺷﻌﺮ و ﻗﻄﻌﺎت ادﺑﯽ , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: